墙头若干。关注请谨慎。爱发电同名。

【张一健/刘炳灿】不会失恋

段子!!!
纯纯的单向暗恋!!!!

【不会失恋】

对于一件头同鱼仔嘅事,最落力嘅就系Ben了。美雪知Ben心意,看在眼里就更加觉得心疼。她由雪柜摞咗一打啤酒,到阳台搵Ben,仲开埋盖递到人眼前。
“系咪真系咁伟大啊?”
“咩啊?”
“一件头同我家姐行埋,你唔心痛咩?仲咁落力撮合?”
Ben抿着嘴接过啤酒,和美雪碰一下却没有喝。“鱼仔好女仔嚟噶,一件头今次真系执到宝。”
“咁你呢?”
“我乜啊?”
“唔系对住我都要扮嘢吖嘛?你对一件头感情咁深,家阵睇住佢同第二个一起喔,你顶唔顶得住噶?”
“咁你睇我宜家个样似顶唔顶得住呢?”Ben笑笑,这才饮咗第一啖酒。“我都冇冧过要同一健有乜结果,宜家几好啊,有鱼仔睇住佢,我都放心啲。”
“咩唔系中意人都恨同对方系埋一起嘅咩?你咁阔达嘅?”
“咁明知条路系错嘅,你想唔想自己中意嘅人都错埋啊?我中意咗唔应该中意嘅人,系我自己抵死,冇得救了,难得佢救得翻,冇理由扯住佢,要佢同我一起死吖。”
美雪认真望住Ben,佢真系没在Ben脸上眼中搵到些少伤感。“出面个个都话你Dr.liu情场浪子,边个知原嚟你咁长情,仲咁抵得冧。”
“咁……你唔好拆穿我喔。”
“要拆穿你一早就讲咗啦!”
“多谢啊,聼日午饭我嘅!”
“好啊!”

其实看着一件头同鱼仔行埋系乜感觉呢?Ben自己都讲唔清楚。佢觉得唔系伤心,因为一件头搵到幸福佢不知几开心,只系好似胸口有啲嘢压住咁,有少少透唔到气。Ben做了几次深呼吸,走到柜台要了一杯double esperesso。
“喂double喔,你唔惊个心砰砰砰砰跳?”一件头用牛奶换走Ben手中嘅咖啡。“你寻晚on call啧,今日放工翻去都唔想瞓了?饮牛奶了,对身体好。”
Ben不置可否,摆低牛奶又企图摞翻自己杯咖啡。一件头手快快抢先一步抢走咖啡。
“冇玩了。”Ben兴致缺缺。“寻晚on call到宜家,我先瞓得唔够三粒钟,早饭都没食,仲唔饮杯咖啡提神,我惊一阵开错刀接错骨。”
张一健见佢面色唔好,眉头都皱起埋。“你哋骨科好少做成晚噶,寻晚好多人骨折咩?”
“一般骨折就话啧,寻晚急诊有个车祸嘅,撞到好惨。一车三个人,严重嘅个个撞到就嚟散咁至,我好似玩拼图咁砌咗差唔多成晚。”
“结果呢?有冇得救啊?”
“佢好彩,心脾肺冇乜大碍,系骨头伤得重啲,我今日上午仲系ICU企咗好耐睇住佢。”
张一健松口气,低头看了一眼手中的咖啡,抬手灌了一大口,然后倒啲奶进去。
“知你辛苦了,同你杯咖啡加啲料~”
“……唔该。”Ben接过杯子饮唔够两啖,call机又响了。“大镬,拼图出咗事,我翻去先!”
张一健看看腕表,Ben应该唔得闲再食午饭了。“你去啦,我买啲嘢摞上去俾你。”
Ben应了一声,抓紧时间又灌了一口咖啡,就急匆匆跑回去了。

张一健差唔多放工先係休息室再见到Ben。佢好少见到Ben有呢个样嘅时候,瘫系张凳度,冇嗮精神。而自己买返黎嘅午饭仲完好无损的摆係台面。
“喂炳灿。”张一健将食嘢递俾佢,Ben佢摆摆手,没有接。“做咩?你未食嘢嘅。”
“食唔落。”
张一健直觉不对,佢坐系人旁边,“出咗乜事?唔系拼图……”
“唔系,救翻了。”Ben闭着眼,一只手搭系自己胃上,一只手捏住眉心。张一健睇佢个样不禁有啲担心。
“你个样好唔妥喔。”
“冇嘢。系有啲攰啧。”
“我今日唔使on call,阵间车你翻去。”
“好……唔好,你唔系话今日约咗鱼仔咩?”
“唔紧要,车你翻去再搵佢都得。”
“算了算了,阻人拍拖犹如杀人父母。”Ben搓了两把脸,“难得你哋两个时间夹到,都好耐冇出街了你哋,去拍拖啦,我自己翻去得了。”
“你自己翻去?”张一健上下打量他,“系真唔系呀?你咁个样,翻得到咩?我都系等你放工……”
“呢度医院,我系医生,你唔系担心我系呢度出咗乜事吧?总之你去拍拖,唔使理我。我坐多一阵就返归了。”
刘炳灿讲到咁真,张一健就真系信嗮佢了,同鱼仔行街睇戏食饭,等张一健翻到80后座,已经差唔多后半夜了。
门厅灯仲着紧,啲男男女女都瞓咗,张一健轻手轻脚行入自己间房。路过刘炳灿屋门口时佢侧耳听了一阵,安安静静乜声都冇。睇怕真系攰得至,瞓得好熟了。

但系第二日佢都没见到刘炳灿。
洋葱寻日一直系屋企,但都没见到Ben。“佢寻晚好似没返黎。”
“怕唔系又同边个美女姑娘共度良宵咩~”
张一健将信将疑,默默摞出手机打俾Ben,但飞咗去留言信箱。“搞乜啊……又话返归,结果成晚唔见人。”
何止成晚,刘炳灿足足又消失了一日,夜晚先翻到80后座。
“我哋情场浪子返黎啦~寻晚去咗边!”
“火星好没啊。”Ben懒得和洋葱争执这些,径直走入厨房,由雪柜摞咗支啤酒。佢呢两日胃痛得至,寻晚被美雪压送去做检查,之后话送佢翻屋企佢又惊今日一件头放假系屋企睇出佢唔妥,就系出面搵咗间酒店捱到依家先翻。
“喂!”美雪同佢一起翻,见佢行入厨房,就加快两步,咁啱赶得及从Ben手中抽走啤酒,系Ben无奈望过来时笑口笑面讲咗句,“唔该。”
“报告仲没出,使唔使宜家就管得咁严啊……”
“你咁问法我真系唔识答,一系我问下一件头先至答你啊?”
“得!冇问!系我错!我唔饮了,sorry!”
“咁咪乖仔咯~”
冇得饮啤酒,刘炳灿怏怏的回了房间。美雪望住佢背影,系心里叹咗啖气。

刘炳灿在床上攒成一团时,张一健啱啱翻嚟,见佢面青口唇白都吓咗一惊。
“Ben!”
刘炳灿抬起一只手隔空指了指,张一健忙不迭的递过去药和水。佢背包仲没摘,就咁系Ben床边坐落嚟。
Ben吃过药又喘了一会,决定坦白从宽,一部分。“冇嘢,胃痉挛啧。”
“点解会胃痉挛嘅?”
“做我哋呢行,有急诊或者做紧手术赶唔及食饭好正常啧。个胃炸型有几出奇啊。”
“痛到好似你头先咁样,又真系唔多。”
“可能呢排咖啡饮得多。”
“个日我都觉得你面色唔系咁好了,得闲去内科睇下啦。”
“得了,得闲去哈!”
“即系呢排唔得闲了?你今日唔使翻工噶,去医院睇下。”
“唔使翻工唔代表我得闲吖!妇产科嘅Dr.cool,有名你叫噶,好cool好难约嘅,唔好放人飞机嘛~你就话有鱼仔咯,都唔会想我做孤家寡人噶!”
“我系唔想你做独男,都要你争气先得噶!你自己话,你有边次唔系食两次饭就散嘅?好心你认真咁开始一段感情好唔好?”
“好!认真!下次认真哈!”Ben连哄带骗的将张一健糊弄走,关上房门,又捂住胃缩成一团。

明明系最想瞒住系一件头,偏偏最先知嘅一个就系一件头。Ben刚刚出电梯就撞见张一健过来内科送病人,他心里默念见我唔到见我唔到,转身就要往外跑。
“Dr.liu!你份报告出咗!”
大镬。
刘炳灿尴尬笑笑,不得不和护士姐姐回去找主治医。
“Ben。”张一健同佢打过招呼,“你今日唔系休息咩?过来睇pass咗嘅病人啊?早啲出声嘛,我咁啱要搵Dr.Hu,份报告我帮你摞咪得了。”
Ben正要顺着一件头的意思接话,旁边护士姐姐毫不留情嘅戳穿佢。
“唔系啊,系Dr.liu自己份报告。”
张一健眯起眼去看Ben,“你终于肯睇下个胃了咩。”
“……系呀!你叫到嘛,我实听话噶!”

当晚回到80后座,张一健沉着脸径直走入厨房,刘炳灿抿着嘴跟在后面,靠在门口看他将雪柜入面啲啤酒冷饮全部扔进垃圾桶。
“又唔使满门抄斩嘅,我唔饮得啧,班细嘅都要饮噶。”
“唔准饮!”张一健对外面嘅人喊,“由今日开始呢度唔俾饮啤酒唔准食冻嘢!”佢又瞥了一眼Ben,“总之所有生冷辛辣一律唔准!违者每人每次罚款五千!”
外面哀嚎成片。
“一件头搞乜啊!”
“天气咁热,唔俾冻嘢食不如杀咗我哋好了……”
Ben无奈举手投降。“你咁搞法,你唔杀我,佢哋都要杀咗我了。”
“你自己唔争气,怪得人咩!”
“系系系,我错嗮……”
“宜家先知错?迟唔迟啲啊!你个胃咁样,你都够胆唔食饭仲饮double esperesso?!系咪自残啊!”
“个日我on call啊,唔顶住唔得噶!”
“系,顶啊,宜家咪顶出事咯!”
出面班人听到两人系厨房嗌大交都走入嚟劝架。
“两兄弟有乜好好讲,唔使吵到咁……”
“讲讲讲,有乜好讲!个胃系佢唔系我嘅!条命都系佢自己嘅!”
美雪听到呢度紧张的望住Ben,“切片报告出咗了咩?点样?”
Ben打嗮眼色要佢哋唔好出声。
“唔系出咗乜事嘛?”
“唔系……冇事……”
“系呀系呀!冇事啊!个胃生个肿瘤嘛,恶性嘅嘛!死人嘅嘛!有乜咁大不了啊!”张一健将垃圾桶摔在地上,直冲出门去。
Ben靠在墙上揉眉心,美雪拉住佢问,“真系恶性?有冇验清楚噶?”
Ben点点头。
“唔怪的一件头咁激动。一康,鱼仔,宜家轮到你都出事……”
“所以我咪唔想同佢讲住先咯。点知佢系第一个知……”

第二天食饭时吕小益看住一件头将Ben盘里面每一样嘢都翻过嗮,检查无误先俾翻Ben食。
“哇,抄成咁,仲食唔食得噶?”
但Ben却一声唔出,乖乖啲一口一口细嚼慢咽。吕小益对眼瞪得更加大。
“你仲食得落嘅?!”
Ben对着盘子偷偷翻了个白眼,却一句话都唔敢讲。
吕小益看看两个人,“系咪发生咗啲乜嘢系我唔知噶?”

“唔……”

张一健干咳了两声。

刘炳灿只得举手投降“系,我,”佢又抬头看了一件头一眼,“我个胃,生咗个肿瘤。恶性嘅。讲完。”


张一健最近真系好烦,先系一康意外过身,再系鱼仔病咗,宜家炳灿又生肿瘤。佢身边啲人一个接一个出咗事,佢会唔会变咗孤家寡人?啲朋友会唔会好翻?自己可以做啲乜嘢先帮到佢哋?
“你睇住自己,唔好咁紧张咁焦虑,就系帮咗我哋了。”刘炳灿提着一打啤酒坐到他身边。
张一健被吓了一跳,他唔知系咪自己头先讲咗啲乜嘢出嚟。
“放心,啲啤酒我唔饮,买俾你嘅。我饮呢个。”Ben扬扬手里嘅矿泉水瓶。
张一健闷头唔出声,刘炳灿看看他,开了瓶啤酒递过去。
“我唔系瞒住你。呢排出咗咁多事,你焦虑又啱啱好翻,我唔想你烦啧。”
“宜家都烦噶。”
“我都没冧过会系恶性嘅,不过发现得早,有的医,切咗冇事了。唔使咁担心。”
“鱼仔系咁,你又系咁。咪你哋都觉得我好脆弱,需要你哋保护先得嘅咩?”
“唔系你脆弱,系我哋脆弱。我哋唔可以睇住你担心,因为我哋都系,都系好紧张你嘅人。”
“一康走嘅时,我有你同鱼仔陪住,鱼仔病咗,都有你一路撑我。炳灿,你唔可以有事嘅。”
Ben笑笑,伸手揽住一件头,“我应承你,我唔会有事嘅。我会陪住你噶!”
一件头一晚饮咗好多,失去意识前仲扯住Ben领带将人拉到面前来。
“你应承咗嘅了!”
“系啦系啦,应承你了。”
“你唔可以反口噶,第日我同鱼仔结婚,预埋你做兄弟添。”
张一健清醒翻已经唔记得当时刘炳灿系点答复佢嘅,但,Ben一路咁帮佢同鱼仔,实唔会拒绝嘅。

“一件头真嘅要你做兄弟?”美雪拍拍Ben膊头,“你一定好伤心。”
“知唔知暗恋有乜好?好在唔会失恋。”
“佢都问到出口了,你点答佢?唔系真系应承咗吖?”
Ben看了美雪一眼,没回应。
刘炳灿好快入院,做手术前嘅各种检查,张一健收工去睇鱼仔,跟住就到内科探Ben。
系Ben手术后,张一健同鱼仔求咗婚。但仲没等到结婚,Ben病情复发,再度入院。
张一健接到电话,喜饼撒了一地,他顾不上同鱼仔解释就跑回了医院。
“我预咗你做兄弟,礼服都定埋了!你唔可以有事嘅!”
Ben抿着嘴不应声,一件头伸手覆上佢个胃,手下用力,好似要按入佢身体里面去。
“有冇好啲?”
Ben微微点头。佢一直拒绝用太多止痛药,话啲止痛药副作用太大,惊会手震,第日好翻揸唔到手术刀。一件头知呢件事后,也不阻拦,只是坐低同Ben倾计倾咗好耐。
“其实你系个好医生嚟噶。专业,对啲病人又好,个个病人都当系女咁惜。”
“做得医生,系咁嘅啦。你哋都系啊。”
“但你宜家系病人啊,唔该你唔好在鼠翻骨科睇啲病人了。”
“边有你讲到咁敬业啊,我翻去搵人倾计啧。”
“其实刘炳灿,你收得自己咁埋,唔攰嘅咩?”
“……我收埋啲咩啊?”
“其实你根本好好人,好重感情,点解系都要做份情场浪子嘅样俾人睇?你做嘢咁认真点解人哋讲起就嘻嘻哈哈好似唔关你事咁?你点解唔俾人哋了解真实嘅刘炳灿?你收埋咗自己咁耐,你唔攰咩?”
Ben呆住了。佢以为自己做的好好,冇破绽,边个都睇唔出嘅,估唔到被一件头戳破。
“系呀,我系收埋咗啲嘢。我收埋咗个肿瘤系呢度得唔得。”
“你知我讲咩噶。你宜家咁虚弱,冇在嗮精力扮嘢了。”
“扮都冇用了,你都睇穿咗了……其实你对眼可以睇到人入面啲嘢咁犀利,点解唔去放射科呢?医院可以少买两部CT机了。”
张一健笑骂佢唔正经,可是出咗门口,佢就再笑唔出。炳灿咁辛苦扮冇嘢都系唔想自己唔开心,自己咪扮开心等佢放心咯。有几难啧?既然炳灿希望佢笑,个心点难受都忍到噶。
讲讲笑笑,一日又一日。
一日又再一日。

一件头同鱼仔嘅婚礼Ben最终都系等唔到。鱼仔知一健心情好差,主动提出婚礼延期三个月,等处理嗮Ben身后事再讲。一件头揽实老婆,眼泪滴系鱼仔背上。
“我好挂住佢。”
美雪系旁边听到呢一句,哭到透唔过气。由口袋入面摞出Ben留俾一件头嘅个只表。
Ben好中意嘅个只。
佢升做专科医生时一件头送俾佢嘅个只。

一件头话唔想其他人做伴郎,就咁同鱼仔两个人行上个红毯。佢带着同身新郎装一啲都唔趁嘅手表,转过头逆着光去看门口的方向,佢知道,个个总咋咋呼呼嘅靓仔唔会出现了,但望下个天,佢都知道,个个人睇得到嘅。

评论 ( 2 )
热度 ( 14 )

© 商就是商 | Powered by LOFTER