墙头若干。关注请谨慎。爱发电同名。

【乐少/天堂】happy ending

攻受无差,以及,可能没有cp向。。。

【乐少/徐天堂】happy ending
乐少锋还活着这件事卓凯没告诉任何人,事实上,他也是刚刚才知道的。乐少锋回港本是想找徐天堂的,他怕自己的假死会给徐天堂太大心里负担,但回来只得到徐天堂卧底身份曝光被社团折磨致死仲掟落海嘅消息。乐少锋不信,他不得已,才找上了卓凯。
“如果天堂可以早啲知你冇事就好了。”
“究竟发生咩事?”
卓凯看着他,面上没有任何多余的情绪。“呢个世界,已经冇咗徐天堂呢个人了。”

“佢以为自己杀咗最好嘅兄弟,情绪非常唔好。个阵魏得辉逼得佢好狠,佢一路怪责自己,一路又要继续同魏得辉斗,捱得好辛苦。”
“我明。”乐少锋坐在台阶上,抬起头看了卓凯一眼,“我哋之前讲好咗,第时边个出咗事,另外一个都唔可以手软。听落好似几好听,但其实真到出咗事……留底个个先系最辛苦同埋最难受嘅。”
“你死咗,天堂整个人灰嗮,我同阿梅谂咗好多办法帮佢。”
“咁点解有消息话佢卧底时被人虐杀?”
“黑警单嘢过咗之后,佢消失咗一排,在返黎嘅时候同我哋讲,徐天堂呢个人已经死咗。”
“佢想点?”
卓凯看着乐少锋,然后摇摇头,“失去最亲近嘅人,个种伤痛真系好难受,天堂试过两次,但佢都起翻身了,你呢次系第三次,佢失去咗一个并肩作战嘅兄弟不得止,仲要系佢亲手冧。”乐少锋低着头不出声,卓凯叹口气,提到徐天堂,他也特别多感触,“徐天堂企唔翻身了。”

施马赶到交通事故现场,他看了看人群里的那个身影,跨步从铁马上下来,接过同事的记事簿,一本正经的核对信息。
“乐少文。”改了名的乐少锋没有回应,只是直直的盯着人看。
“你系乐少文?阿sir问紧你嘢点解唔答?做咩咁望住阿sir?”
“天堂。”
施马正在垂直眼核对记录,乐少锋看不到他眼中的情绪。
“天堂。系我,我返黎了。”
“日光日白,冇天堂前天堂后了,唔老利嘛。”施马核对完在记事簿上签下名,然后转身上了铁马,头也不回的走了。
乐少锋瞥见那龙飞凤舞的签名,两个字“施马”。
乐少锋第二次见到“施马”,是他被对面字头追杀的时候,一辆摩托车斜插进他和刀手中间,撞翻了未来得及清理的垃圾车,刀手被拦了一下,乐少锋已经不见了踪影。乐少锋甩掉班刀手,兜兜转转才找到施马。
“连人带车撞埋嚟,好危险嘅知唔知?嫌命长啊?有冇事啊?”
施马右手按住左手手腕活动,满不在乎的语气说:“唔小心松手迟咗啧。”
乐少锋瞪了他一眼,又看向他左手,“只手,点解唔好好咁搵医生睇下?枪伤喔,可以好严重嘅。”
“唔使了,周不时痛下都几好啊。我就会一路记得个伤系点样嚟嘅,边个打伤我,我又打死咗边个。”
“唔关你事。个日你唔开枪,盏死多一件啧。”乐少锋拉过那人的手,解开袖扣,果然在手腕上看到伤疤。“妹头乜都唔识就被扯进个单嘢,系你同卓sir一路睇住佢帮佢补位先可以等佢冇暴露,我呢,就一心冧住复仇,逼自己埋墙角,仲累埋你。得你,咁大压力,咁多嘢要睇住,都冇行错过一步。徐天堂,我哋咁多人入面,最出色,最称职嘅卧底,就系你。我讲真嘅。”
施马抽回自己的手,“唔知你讲咩。”
“你杀我唔死嘅,放过自己吧。”
施马系好袖扣,起身走出两步,“第一,徐天堂死咗,你有乜事搵佢嘅,真系要留翻拜山先讲了。第二,你叫乐少文,下次人哋嗌呢个名嘅时候,记得应。仲有,”施马从口袋里翻出把钥匙扔给他,“我撞埋嚟个度冇闭路电视嘅,冇人见到,你返去都好交代啲。”
“你去边?”
“撞车喂,已经call我去现场了。”施马表现的颇不耐烦,“唔系你手脚慢宜家先搵到嚟,我一早过去了。阻住嗮。”

评论 ( 1 )
热度 ( 16 )

© 商就是商 | Powered by LOFTER